1 Aug 2011

Salam Ramadhan Al-Mubaraq

Salam Ramadhan Al-Mubaraq buat semua. Semoga Ramadhan tahun ini menjadi Ramadhan yang lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya :)


p.s: Kesian Elle... First day puasa dia demam. Tak dapat nak celebrate puasa :(

9 comments:

Natasha said...

Selamat berpuasa K.Lila..! Siannya Elle..saya pula batuk tak reda-reda :(

Queen of Pirus said...

Salam Ramadhan jugak buat kau sekeluarga..semoga elle cepat sembuh.

LiLa said...

Sha,
Selamat berpuasa kita :) Minum air banyak2 tau...tapi lepas waktu berbuka...Moga cepat baik...

LiLa said...

Nim,
Macam mana puasa kat manchester? Elle Alhamdulillah dah start puasa hari ni...tapi bolehlah dia kata takut :( sbb lama tak puasa ...Hari ni mesti lembik tu... Danial macam mana? dah start belajar puasa tak?

Queen of Pirus said...

hehehhe..., kat manchester skrg ni pjg puasanya. 9:11pm baru berbuka. 3:39am dah habis waktu. Danial aku train sampai pukul 4pm semalam & tambahkan waktunya sikit2 setiap hari.

Nana said...

Selamat berpuasa to you too!! Cian dia demam .. hopefully she is feeling better now ;D

LiLa said...

Nana,
Puasa u and family mesti lagi challengingkan... My fren said u all kat sana berbuka 9 pm :( Be strong...

+ GEE + said...

k.lila...salam ramadhan juga....singgah sini sambil follow blog akak...

lily lotus said...

selamat berpuasa sis :) tu lah kan, tengah puasa lagi kena jaga kesihatan. take care!